VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Zde naleznete informace o vyhledávání, nakupování, reklamacích, o způsobu dopravy a platbách a o všem dalším, co by Vás v souvislosti s nákupem na internetu mohlo zajímat.
Pokud ale i přesto budete mít další dotazy nebo prostě neradi čtete a vyhledáváte informace v dlouhých textech, můžete nás kontaktovat emailem popř. telefonicky a my Vaše dotazy rádi zodpovíme. Veškeré kontaktní údaje naleznete zde.

Kdo jsme

  • Audio3.cz je internetový obchod provozovaným sdružením fyzických osob podnikajících na základě živnostenského oprávnění. Těmito podnikateli jsou Dáša Zedníková a Aleš Kubánek. IČO: 68595603, Soběšická 50, 614 00 Brno, v evidenci ŽO Magistrátu města Brna. Bližší údaje naleznete v sekci "Kontaktujte nás" (tato sekce je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek).
  • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoliv spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel). Prodávající může na zákazníka, který není spotřebitel, přiměřeně použít tyto obchodní podmínky v rozsahu práv týkajících se spotřebitele.
  • Audio3.cz je internetový obchod, ve kterém se pro Vás snažíme shromažďovat nejlepší kousky ze světa hudby určené pro hudební fajnšmekry. Nabízíme Vám výběr ze všech hudebních žánrů a věříme, že uspokojíme i ty nejnáročnější zákazníky nabídkou raritních hudebních titulů, které nejsou na našem trhu běžně dostupné. Z toho důvodu spolupracujeme se zahraničními dodavateli, kteří jsou schopni téměř všechny Vaše náročné hudební požadavky uspokojit.
  • Výjimečně to však může znamenat prodloužení dodací lhůty nebo definitivní vyprodání zásob u našich dodavatelů. Bohužel toto nejsme schopni nijak ovlivnit, ale o to více se budeme snažit všechny tyto případné situace eliminovat na minimum. A samozřejmě o všem Vás rychle a podrobně informovat.

860 000 důvodů, proč nakupovat na Audio3.cz:

  • V naší nabídce pro Vás máme připravený výběr z 860 000 hudebních, knižních a filmových titulů z celého světa. Z nich 160 000 se seznamem skladeb.

VYMEZENÍ POJMŮ:

  • Kupní smlouva. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena momentem závazného potvrzení návrhu smlouvy kupujícího prodávajícím. Tímto momentem vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou její nedílnou součástí.
  • Spotřebitelská smlouva. Spotřebitelskou smlouvou je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiná smlouva, kde smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  • Dodavatel (prodávající). Dodavatel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je jím podnikatel, který přímo či prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby.
  • Spotřebitel. Spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, nebo osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  • Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí příslušnou částí obchodních podmínek a obchodním zákoníkem.

INFORMACE O UZAVŘENÉ SMLOUVĚ A OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH:

  • Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky, včetně reklamačního řádu, jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy a stejně tak i sekce našeho internetového obchodu „Kontaktujte nás“, kde můžete nalézt veškeré kontaktní informace na nás.
  • Smlouva je uzavírána v jazyce českém, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávaného či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto všeobecných obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.audio3.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Jak funguje komunikace se zákazníkem?

  • Každý zákazník, který si zvolí nákup s registrací, obdrží po vyplnění registračního formuláře email s potvrzením registrace a s přístupovými právy.
  • Po provedení Vaší objednávky, Vám neprodleně potvrdíme její obdržení formou emailu obsahujícím potvrzením objednávky, ve kterém bude přesně uvedeno, jaké konkrétní tituly a za jakou cenu jste si vybrali. Součástí tohoto emailu bude i informace a datu a čísle objednávky a v neposlední řadě i způsob a cena dopravy, který jste si zvolili pro její doručení.
  • Po obdržení Vámi objednaných titulů od našeho dodavatele, Vám bude zásilka vyexpedována a zaslána způsobem, který jste si v registraci uvedl(a), v případě, že se rozhodnete nakupovat jako neregistrovaný zákazník, volíte si způsob dopravy a platby přímo v konkrétní objednávce. I v tomto případě Vám bude odeslán email s informací, které tituly pro Vás máme připraveny. Pokud se stane, že některý z titulů, který jste měl(a) objednány, nebude obsahem připravené zásilky, bude i tato informace v tomto konkrétním emailu pro Vás, obsažena.

Doba, po kterou je Vaše objednávka v naší evidenci:

  • Veškeré objednávky, které u nás uskutečníte, vedeme v evidenci po dobu šesti měsíců od data přijetí do systému. Po uplynutí této doby Vám bude zaslán email a Vy se budete moci rozhodnout, zda chcete tuto Vaši objednávku znovu obnovit.

Jak vyhledávat na Audio3.cz?

  • Vyberete si z nabídky titul, o který máte zájem. K dispozici máte výběr ze všech hudebních žánrů. Máte tři možnosti, jak najít svého oblíbeného autora nebo vydavatele:
    • zadáním jména autora do vyhledávacího pole na titulní straně vlevo nahoře pod logem Audio3.cz,
    • v levém sloupci na titulní straně v odstavci "Abecední index" kliknutím na písmeno, kterým jméno interpreta začíná,
    • v pravém sloupci na titulní straně v odstavci "Vybírejte podle" kliknutím na sekci "autoři". Odtud se dostanete na stránku, kde můžete zadat část nebo celé jméno autora.
  • Pokud znáte pouze název titulu, zadejte jej do vyhledávacího pole "Zadejte titul" na titulní straně.

Co je rozšířené hledání?

  • Rozšířené hledání Vám umožní blíže specifikovat tituly o které máte zájem. Kliknutím na rozšířené hledání, které naleznete na titulní straně vpravo nahoře se dostanete na stránku, kde budete moci zadat všechna kritéria pro snadnější a rychlejší vyhledání konkrétního titulu.

Jak nakupovat na Audio3.cz?

  • Nabízíme Vám dvě možnosti, jak nakoupit na Audio3.cz:
    1. Nákup s registrací:
      Výhody pro registrovaného zákazníka:
      • při každém dalším nákupu na Audio3.cz již nebude moci vyplňovat žádné osobní údaje, ani způsob dopravy a platby, bude Vám stačit zadat pouze Vaše přihlašovací údaje zde
      • kdykoli se budete moci podívat na všechny Vaše objednávky, které jste v našem obchodě uskutečnili, naleznete zde i přesné informace o tom, v jaké fázi se jednotlivé objednávky nachází. Tohle vše budete moci sledovat po zadání Vašich přihlašovacích údajů zde
      • budete mít nárok na individuální slevy
      • budete dostávat informační emaily (pokud budete chtít) s novinkami
      Abyste u nás mohl nakupovat jako registrovaný zákazník a využívat tak všech uvedených výhod, je nutné vyplnit registrační formulář ve kterém je třeba uvést kromě osobních údajů i způsob dopravy a platby a zvolit si přihlašovací jméno a heslo, pod kterými se budete moci kdykoli v budoucnu přihlašovat do našeho systému.
    2. Nákup bez registrace:
      Pokud se neradi registrujete, protože Vás to prostě obtěžuje, máte možnost nakupovat na Audio3.cz jako neregistrovaný zákazník, tj. aniž byste museli vyplňovat výše zmíněný registrační formulář.
      Nákup pro neregistrovaného zákazníka má své nevýhody:
      • při každém dalším nákupu budete muset znovu zadávat svoji adresu a způsob dopravy a platby
      • nebudeme moci sloučit Vaše objednávky
      • nebudete moci sledovat stav svých objednávek tak, jako registrovaný zákazník
      • nebudete mít nárok na individuální slevy
  • A nyní již k samotnému nákupu:
    1. Po nalezení požadovaného titulu klikněte na tlačítko "objednat". V té chvíli se dostanete do "nákupního košíku". V tuto chvíli pro Vás ještě nic není závazné.
    2. Pokud máte zájem o další titul nebo tituly, klikněte na tlačítko "pokračovat v nákupu". Tím se dostanete zpět na stránku, kde jste přerušili vyhledávání (kde jste byli naposled). A můžete pokračovat ve výběru a objednávání dalších titulů opět stejným způsobem, tj. kliknutím na tlačítko "objednat". Tímto postupem se každý další Vámi vybraný titul zařadí do "nákupního košíku".
    3. Pokud již nechcete žádný další titul a jste v "nákupním košíku", zkontrolujte počet u jednotlivých titulů. V případě, že budete chtít od některého z titulů více než jeden kus, vložte do políčka počet Vámi požadovaný počet kusů a klikněte na tlačítko "Přepočítat".
    4. Po provedení tohoto kroku si můžete zkontrolovat, že se Vám změnila cena s daní podle změněného počtu kusů. Pokud si rozmyslíte, že některý z titulů v nákupním košíku nechcete, zadáte do políčka počet "0", kliknete opět na "Přepočítat" a tento konkrétní titul, o který nemáte zájem, bude odstraněn. Ještě pořád pro Vás není nic závazné.
    5. Pokud nyní souhlasíte se stavem Vašeho "nákupního košíku" a přejete si tituly objednat, klikněte na tlačítko "Objednat s registrací" resp. "Objednat bez registrace". Tím se dostanete na stránku Potvrzení objednávky.
      Zkontrolujte si, prosím, veškeré údaje na této stránce. V tuto chvíli máte poslední možnost cokoli v připravené objednávce změnit. V případě objednávky bez registrace vyplníte fakturační data. Zatrhněte políčko "Souhlasím s obchodními podmínkami" a klikněte na tlačítko "Objednat". Tímto bude objednávka odeslána do našeho systému a stává se tak pro obě strany závaznou.
    6. Potvrzení o objednávce obdržíte emailem. V opačném případě nás kontaktujte na email: dasa.zednikova@audio3.cz

Jak dodáme objednané tituly v rámci České repuliky?

  • Sami si můžete určit způsob doručení zboží, který je pro Vás nejpřijatelnější.
  • Osobní odběr:
    Zákazník, který si zvolí osobní odběr, bude moci svoji zásilku převzít osobně na adrese: Soběšická 52, 614 00 Brno.
    Zásilky bude možné vyzvednout po předchozím emailovém potvrzení.
  • PPL, expresní balíková služba::
    Zásilku odešleme na Vámi uvedenou dodací adresu. Přesně Vás budeme emailem informovat o dni, kdy jsme tuto Vaši zásilku předali společnosti PPL.
    • zásilka je díky využití automobilů dodávkového typu dopravena nejen včas, ale také bezpečně
    • standardní doba pro doručení zásilek je následující pracovní den po dni převzetí zásilky pracovníkem PPL, (upozornění pro zákazníky: PPL rozváží zásilky v dopoledních hodinách, proto prosím uvádějte dodací adresu na které se právě v těchto dopoledních hodinách zdržujete - do svých zaměstnání, urychlíte tím doručení Vašich zásilek)
    • u zásilek adresovaných na privátní adresy (pokud jste v dopoledních hodinách v zaměstnání) není možné garantovat výše uvedený termín. Tato skutečnost je odvislá od přítomnosti adresáta – příjemce.
    • pokud nebude z jakéhokoli důvodu zásilka předána příjemci na první pokus, systém PPL učiní bezplatně ještě další jeden pokus o doručení. Pokud i tento druhý pokus o doručení nebude úspěšný, vyrozumí balíková služba PPL naši firmu o této skutečnosti a my se s Vámi spojíme
    • kdykoli lze zjistit přesné informace o pohybu a doručení zásilky přímo na webových stránkách společnosti PPL na adrese: www.ppl.cz nebo pomocí mobilního telefonu. Formát příslušné SMS zprávy služby InfoText (tel.číslo 999111) je: PPL<číslo balíku>. (k tomu potřebujete znát pouze číslo Vaší zásilky, které naleznete v detailu své objednávky)
    Pokud si pro doručení objednaných titulů zvolíte právě expresní balíkovou službu PPL, cena bude následující:
    • Za dopravu 94 Kč
    • Za dobírkovné 36 Kč
    • Celkem tedy 130 Kč včetně DPH
  • Česká pošta:
    Zásilku odešleme na Vámi uvedenou dodací adresu. Přesně Vás budeme emailem informovat o dni, kdy jsme tuto Vaši zásilku předali České poště.

    Nabízíme Vám 2 způsoby doručení prostřednictvím České pošty:
  • Balík Do ruky:
    • garance dodání již následující pracovní den
    • adresát si může upravit čas nebo způsob doručení, prostřednictvím internetu
    • adresát dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
    • pro více informací klikněte zde: Česká pošta - Balík Do ruky
    Pokud si pro doručení objednaných titulů zvolíte Balík Do ruky, cena bude následující:
    • Za dopravu 85 Kč
    • Za dobírkovné 30 Kč
    • Celkem tedy 115 Kč včetně DPH
  • Balík Na poštu:
    • garance vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den
    • nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám
    • adresát dostává informace o zásilce prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání
    • pro více informací klikněte zde: Česká pošta - Balík Na poštu
    Pokud si pro doručení objednaných titulů zvolíte Balík Na poštu, cena bude následující:
    • Za dopravu 83 Kč
    • Za dobírkovné 30 Kč
    • Celkem tedy 113 Kč včetně DPH
  • Reklamace služeb České pošty:
    Vážení zákazníci, žádáme Vás, abyste si zásilku, ať už Vám přijde v podobě Obchodního nebo Doporučeného balíku, pečlivě prohlédli než si ji převezmete od zaměstnance České pošty. Pokud zjistíte, že je evidentně poškozena – potrhaný nebo zmačkaný obal, sepište přímo s doručovatelem protokol o poškození zásilky a zároveň takovou zásilku nemusíte přebírat. Pokud dodržíte uvedené doporučení, můžete tak předejít případným problémům s reklamací vady způsobenou poškozením zásilky při dopravě. Zmíněné doporučení se týká zákazníka – spotřebitele. Zákazník, který není spotřebitelem, je povinen při dodání provést prohlídku doručené zásilky a ihned vytknout případné vady dodaného zboží (zásilky).

    Samozřejmě v případě jakýchkoli problémů s Českou poštou nás kontaktujte na emailu: dasa.zednikova@audio3.cz.

Jak můžete objednané tituly zaplatit?

  • zákazníci z České republiky:
    Za objednané tituly můžete zaplatit třemi způsoby, které navazují na Vámi zvolený způsob dopravy:
    • platba na dobírku – v případě doručení zásilky prostřednictvím výše uvedených doručovacích společností (Česká pošta, expresní balíková služba PPL)
    • platba v hotovosti – v případě osobního převzetí zásilky
    • platba převodem – Peníze nepřevádíte na náš firemní účet ve chvíli, kdy učiníte objednávku! Ale až ve chvíli, kdy Vám odešleme avízo v podobě automatického emailu, ve kterém bude přesně uvedeno, jakou částku a pod jakým variabilním symbolem máte na náš firemní účet poukázat.
    • eBanka - online platba – tuto možnost mají pouze registrování zákazníci. I zde platí, že peníze nepřevádíte na účet ve chvíli, kdy učiníte objednávku, ale až po obdržení avíza v podobě automatického emailu. Po kliknutí na odkaz v emailu budete přesměrování na detail faktury, odkud můžete uskutečnit online platbu.

Slevy na nákup

  • Pro ty z Vás, kteří u nás chcete nakupovat na firmu (Knihovny a jiné státní instituce, obchody s hudbou, ostatní firmy) a odebírat větší množství hudebních titulů z naší nabídky, máme připraveny slevy. Podrobné informace získáte telefonicky na čísle 603 284 198 nebo emailem na adrese: dasa.zednikova@audio3.cz.

PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  • Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel právo dle § 53 odst. 7 Obč.Z. od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění (dodání zboží). V takovém případě musí být odstoupení od smlouvy nejlépe spolu s vráceným zbožím v nepoškozeném stavu doručeno nejpozději čtrnáctý den od doručení zboží. Toto právo spotřebitele od smlouvy odstoupit nelze uplatnit v případě, pokud je porušen originální obal audio, video nahrávky či počítačového programu.
  • Pokud spotřebitel takto od smlouvy odstoupí, vrátíme mu zaplacené finanční prostředky nejpozději do 30 dnů od jeho odstoupení od smlouvy. Dle zákona máme právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
  • V případě, kdy by vracené zboží bylo poškozené, vyhrazujeme si právo uplatnit odpovídající kompenzaci za snížení hodnoty vracené věci. Tím není dotčen nárok spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoli sankce. Doporučujeme vracené zboží pojistit pro případ jeho ztráty při dopravě a dále upozorňujeme, že vrácení zboží nelze učinit formou dobírky.
  • Projev vůle odstoupit od smlouvy doporučujeme učinit písemnou formou, aby bylo zřejmé, že využíváte svého práva. Zaslání samotného zboží zpět nelze považovat za projev vůle odstoupit od smlouvy.

ODPOVĚDNOST ZA VADY

  • Rozpor s kupní smlouvou
    1. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
    2. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
  • Záruční práva
    1. Na zboží je poskytovaná zákonná záruka 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
    2. Spotřebitel při uplatnění záruky má:
      • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
      • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
      • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
      • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Reklamační řád

  • Jak postupovat při reklamaci?
    1. Kupující, který není spotřebitelem, je povinen neprodleně po převzetí zásilky její obsah důkladně prohlédnout a o všech zjištěných vadách prodávajícího informovat na emailovou adresu: dasa.zednikova@audio3.cz nebo telefonicky na tel. číslech: 549 216 553 nebo 603 284 198. Spotřebiteli je tento postup doporučen, za jeho nedodržení mu nehrozí žádná újma na jeho právech, může však poněkud zhoršit svoji pozici, kdy mu dodavatel bude prokazovat, že zboží bylo převzato v souladu s kupní smlouvou.
    2. Prodávající rozhodne o vaší reklamaci ihned, ve složitějších případech do 3 dnů, do této lhůty se nezapočítává nutná doba pro odborné posouzení reklamované vady, nejpozději bude reklamace vyřízena včetně odstranění vady do 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
    3. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
    4. Reklamaci zákazník uplatní na adrese provozovny firmy: Dáša Zedníková – Audio3.cz Soběšická 52, 614 00 Brno
    5. K reklamaci je nutné doložit uzavření kupní smlouvy, nejlépe tedy předložit kopii daňového dokladu (fakturu). Dále musí kupující nejlépe formou průvodního dopisu vytknout reklamované vady věci, a měl by také uvést číslo účtu, na který bude chtít vrátit částku za reklamovaný titul/y. Pokud nemá kupující účet, uvede adresu, na kterou si přeje částku vrátit prostřednictvím České pošty.
    6. Prodávající odpovídá za doruční zásilky, která bude ve shodě s kupní smlouvou, spotřebiteli.
    7. U kupujícího, který není spotřebitelem, nepřebírá odpovědnost za poškození zásilky vzniklé dopravou.
    8. Považujeme ale za důležité Vás informovat o postupu při reklamacích vzniklých při přepravě: U České pošty:
      • Pokud je zásilka zjevně poškozená, můžete odmítnout její převzetí a její zaplacení. O této skutečnosti nás, prosím, neprodleně informujte.
      • V případě, že zjistíte poškození vzniklé přepravou až po převzetí zásilky, neprodleně (do 2 pracovních dnů), oznamte tuto skutečnost pracovníkovi České pošty, který s Vámi sepíše Zápis po dodání a stejně tak nám, budeme Vám s řešením reklamace nápomocni.
      • Neuplatněním reklamace vad u České pošty způsobených přepravou ve lhůtě dvou dní od převzetí není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího. V takovém případě však bude prodávající spotřebiteli prokazovat, že zásilku převzal ve shodě s kupní smlouvou.
    Pokud Vám cokoli i přes tento návod, nebude jasné, neváhejte nás kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Jak chráníme Vaše soukromí?

  • Všechny Vámi uvedené osobní údaje (jméno, příjmení, bydliště) zakládáme v naší databázi, kde jsou chráněna před zneužitím. Respektujeme Vaše soukromí a vážíme si Vaší důvěry a z toho důvodu ručíme za to, že Vaše údaje nejsou předávány nikomu dalšímu, kdo není přímo zainteresován na dodání zboží a slouží nám jen k vnitřním účelům, tj. identifikace kupujícího, realizace a zaúčtování platby za nákup a doručení zásilky.
  • Vyplněním a následným potvrzením registrace do Audio3.cz, ve které právě tyto osobní údaje uvádíte, prohlašujete, že souhlasíte se zpracováním těchto Vašich poskytnutých osobních údajů a jejich zařazením do databáze naší firmy a že s nimi bude naloženo v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, tj. zejména o tom, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, že subjekt údajů má právo k jejich přístupu. Osobní data v databázi jsou shromažďována a zpracovávána maximálně po dobu 5 let od jejich získání. Samozřejmě máte právo souhlas s použitím osobních údajů kdykoli odvolat, stačí poslat mail na adresu: dasa.zednikova@audio3.cz. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Subjekt údajů má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.

Nabízíme pouze originální tituly

  • Všechny tituly prodávané na Audio3.cz jsou originálními nahrávkami oficiálních hudebních vydavatelství. Hudební nosiče nejsou v některých případech zabaleny do fóliového obalu. Je to z toho důvodu, že některá vydavatelství nesmí CD balit do fólie z čistě ekologických důvodů – rozhodně to není proto, že bychom tituly sami rozbalovali. Všechna CD Vám budou zasílány přesně tak, jak je dostaneme od našich dodavatelů. V případě, že je dodaná audio, video nahrávka či počítačový program dodán bez originálního obalu, nelze z toho usuzovat, že spotřebitel porušil originální obal, což by jinak vedlo k nemožnosti odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí věci. Rozhodne-li se v takovém případě spotřebitel od smlouvy odstoupit nesmí však takovou audio, video nahrávku či počítačový program použít, jelikož by tak zasáhl do práv chráněných autorským právem.